Augusztusi kedvencek és csalódások

szeptember 02, 2016

Bár kissé megkésve, de íme itt vannak az augusztusi kedvencek. Az az igazság, hogy ez a hónap továbbra is az álláskeresésről szólt és sajnálatos módon még mindig nem túl sok sikerrel, részben ezért volt a bejegyzések terén is hiány. Nehéz volt pozitívumokat találni és most, hogy itt van a szeptember és a környezetemben mindenki elkezdett suliba járni, én pedig gyakorlatilag továbbra is nyári szüneten vagyok... hát a pozitívumokat még nehezebb megtalálni. Mindenesetre most összeszedtem magam és összegyűjtöttem az augusztusi kedvencek és csalódásokat és jó hír, hogy a kedvencek továbbra is túlsúlyban vannak. ;)

 
Nyáron beruháztam az Yves Rocher felfedező csomagra, amiről hamarosan írok is majd egy rövid szösszenetet. A részleteket majd ott elárulom mindenesetre azt kell mondanom, hogy nem dobtam hátast a termékektől. Ami viszont belopta magát a szívembe az a micellás vizük. Gyönyörűen eltávolítja a sminket és egyáltalán nem irritálja a szememet se. Az egyetlen szépséghibája az ára, mert bár tényleg remekül teljesít, én az olcsóbb Garnier lemosóval is elégedett vagyok, így nem hiszem, hogy tartósan átállnék az ő használatára.

Ez a hónap elsősorban a sportos öltözet jegyében telt. Igen, még mindig nem sikerült rászoktatnom magam a rendszeres mozgásra, viszont még idén szeretnék nekifutni a 101-1001 listán szereplő "Két hónapig legalább hetente háromszor tornázni" pontnak. Mindenesetre igen, augusztusban a kényelem volt a legfontosabb, így előszeretettel hordtam a Pimkie virágos hátizsákomat és a Media Marktban levadászott szerelmemet, a pasztell rózsaszín fülhallgatót.

Hamarosan egy nagy AliExpress + eBay hault is tervezek, ahol majd részletesen összegyűjtök minden apróságot. Addig is elárulhatom, hogy ez a tojásos kistáska teljesen belopta magát a szívemben. Amolyan S.O.S. csomagnak szántam, amibe belerakhatok minden olyan apróságot, ami bármikor jól jöhet. Ajakápoló, zsebkendó, fejfájáscsillapító, sebtapasz és társaik. Sajnos viszont bármennyire is szeretném, nem egy Hermione féle táska, így korlátolt hellyel meg megelégedni.


Ha álmomból is ráznának fel, gondolkodás nélkül tudnék válaszolni arra, hogy melyik a kedvenc magazinom/újságom/folyóiratom. A Prizma. Egész pontosan Prizma Filmművészeti Folyóirat. Sajnos nem ismerik sokan, pedig nagyon izgalmas témákról szoktak írni - legalábbis ha valakit érdekel a filmek világa. Nagyjából

Régóta érdekelt már az Egyszer volt sorozat, így amikor megláttam, hogy van hozzá tartozó Snittes kihívás is, úgy éreztem, eljött az idő, hogy neki is üljek. Csakhogy a kellemeset összekössem a hasznossal. Augusztusban ledaráltam a sorozat nagy részét és eddig nagyon tetszik, bár néhány megoldáson kissé meglepődtem (pl. Piroska a farkas és a köpenye akadályozza meg, hogy átváltozzon). Eddig Belle a kedvencem, bár ez nem csoda, a Disney filmeknél is ő volt az egyik nagy kedvencem Ariel mellett, de itt ő elég keveset szerepel sajnos.

Kifli és levendula A nagy Harry Potter-szülinap blogposztjába teljesen beleszerelmesedtem. Annyira izgalomba jöttem tőle, le is mentettem ahova csak tudtam és körbeküldöztem minden ismerősömnek, hogy nézzék meg ezt a szuper bulit. Már várom, hogy megpróbálkozzak majd én is valami hasonlóval.

És most jöjjenek a csalódások. Kipróbáltam az Alverde kipirosodás elleni alapozóját és sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket egyelőre, de lehet, csak nem találtam meg még a megfelelő módot a használatához. Úgy gyanítom, rozaceám van, bár orvos még nem látta, de azok alapján, amit olvastam, ezt tartom a legvalószínűbbnek. Gondoltam, ez a kis csodaszer segít majd, de bárhogy próbálom is felkenni darabos lesz az arcomon.

Sajnos bármennyire is akartam, hogy tetsszen a Felhőatlasz, végül hatalmasat csalódtam benne is. Nem volt rossz így se, tudom, hogy ez egy jó és szép film, de sokkal többet vártam volna tőle.Viszont a nagy hype miatt és mivel előtte kaptam egy olyan súgást, hogy elég nagy káosz a film, de a végén összeáll, azt hittem, hogy a végén lesz valami nagy, univerzális magyarázat, valami csavar szerűség. Na ez elmaradt, nem volt a végén semmi különleges, az üzenet pedig már film közepén is összeállt már. Egyszerűen nem értem, miért kellett ilyen hosszúra csinálni.

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Próbáltad már az Alverde-t úgy, hogy csak felpöttyözöd ahova kell és aztán arra teszed rá az alapozót? Nekem úgy bevált. Ha mégsem tökéletes utána sem, akkor teszek még egy picit, plusz sima korrektort.
    Amúgy menj el orvoshoz, nehogy tényleg komoly legyen! Az állás kereséshez további sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Igen, októberben már tényleg szeretnék elmenni az orvoshoz, jó lenne végre tisztán látni.
      Minimális mennyiséget vittem fel az arcomra és úgy sem sikerült rendesen eldolgozni. Meg igazából nem is használok semmilyen más alapozót vagy púdert egyelőre.

      Törlés