Meska kívánságlista

december 08, 2016


 
Karácsony alkalmából egy rendhagyó kívánságlistát állítottam össze, ami ezúttal nem a kínai, AliExpress és eBay apróságokat gyűjti össze, hanem magyar kézműves termékeket a Meska weboldaláról. Az utóbbi időben teljesen rákattantam, rengeteg egyedi dolgot lehet találni, főleg ami a lakberendezést illeti.



Már évek óta szeretnék egy szép girlandot a lakásba, de bőség zavarával küzdök és fogalmam sincs, hogy hova tudnánk felakasztani.

Ha valamivel nagyon rosszul állok azok a karácsonyfadíszek, 4 (!) darabom van összesen. Itt lenne az ideje, hogy belehúzzak a gyűjtésükbe.

Csak mert soha nem lehet elég gyertya és mécsestartó a lakásban.
Nagyon aranyos kis dekoráció, szuperül nézne ki az ablakban.


Sütiformákkal sem állok valami jól, de szeretnék még pár egyedi darabot mielőtt beszerezném a klasszikusokat.

Nem vagyok benne biztos, hogy sokat használnám, de túlságosan jól néz ki.


Mert ugye bögréből sem lehet soha elég.

Ez a legtökéletesebb ajándékszett bármilyen Harry Potter rajongónak. Esélyes, hogy beruházok rá.



Gondoltam érdemes lenne a szépségápolás kategóriában is körbenéznem. Ez a narancsos tusfürdő határozottan vonzó.

Sütőtök mániásként nagyon finomnak hangzik és még szép is.


Kezdek abba a korba érni, amikor hajlandó vagyok többet fizetni a minőségért, ebbe a táskába pedig teljesen beleszerettem.

Nagyon szeretem a corgikat, de amíg nem lehet kiskutyám addig ilyen apróságokkal tudom csak betölteni ezt az űrt.

You Might Also Like

0 megjegyzés