Elfogytak

augusztus 05, 2016

Igaz, hogy a blog szünetelt az utóbbi pár hónapban, ennek ellenére ez idő alatt is szorgosan gyűjtöttem az elhasznált krémeket, sminktermékeket, bár nem sikerült mindent elraknom, mert egyrészt a dobozom űrtartama véges, másrészről pedig olykor el is felejtettem félrerakni őket. Mindenesetre így is elég szép mennyiség felhalmozódott, szóval gondoltam megosztom veletek, miket próbáltam ki és melyik mennyire vált be. :)

Syoss Repair Therapy Sampon: Egész jól bevált és bár csodát nem tett az amúgy nehezen kezelhető hajammal, úgy érzem, hogy azért mégis jobb az eddig próbált samponjaimhoz képest. Viszont az is igaz, hogy inkább megszokásból választom már csak, mintsem azért, mert olyan hihetetlenül jól teljesít.

Garnier Ultra Doux Regeneráló Balzsam Avokádó és Karité: Ettől se voltam elájulva, de legalább tényleg puhább és könnyebben fésülhetővé vált a hajam és még az illata is kellemes. Egynek jó volt, de nem ez az igazi.

Garnier Micellás Arctisztító Víz: Elfelejtettem félretenni sajnos, de elfogyott életem első, de biztos, hogy nem utolsó micellás vize is - eddig ugyanis messze ez szedte le a legjobban a sminkemet, ezen a téren hibátlanul teljesít. Annyi, hogy használok utána egy hidratáló lemosót is, mert néha húzódik tőle a bőröm, de még így is szerettem.

Isana szárazsampon: A csalódásokban már írtam róla, de ezt soha többet. Büdös, rengeteget kell használni, hogy hasson és a végeredmény még így sem az igazi. Ezen felül pedig még a fehérséget se tudom teljesen eltüntetni.

Balea szárazsampon: Nagyon szerettem, olcsó, hatékony és elég sokáig kitart. Talán a hatása nem annyira látványos, mint a Batiste használatával, de a hajmosást így is el lehet tolni és sokkal frissebbnek tűnik tőle a hajam. Tényleg bánom, hogy már nem gyártják, csodaszer volt.

Batiste szárazsampon: Ő volt az első szárazsamponom, amiből két flakonnal is elhasználtam. A fehér szín teljesen eltűnik a sötétbarna hajamról és egyértelműen látszódik a hatása, sokkal frissebbnek, dúsabbnak néz ki utána. Nagyon hatékony, csak elég gyorsan elfogy és nem is olcsó. Majd figyelem, mikor árazzák le újra.


Charme Classic Parfum Deo Spray: Életem egyik legnagyobb hibája volt ez a dezodornak kikiáltott légfrissítő. Semmit nem segít az izzadásgátlás területén, legfeljebb megpróbálja elnyomni parfümmel a szagot.

Dove Original Dezodor: Sajnos nagyon izzadós tudok lenni és amióta az eszemet tudom soha nem találtam még olyan dezodort, ami tökéletesen bevált volna. Ez kellemes illatú és bár ő sem nyújt 100%-os védelmet, az eddig próbált deok közül eddig messze ő volt a legjobb, nem véletlen, hogy az utóbbi időben mindig őt veszem újra. Meglátjuk, találok-e jobbat majd.

Dove Invisible Dry Deo Spray Tested On 100 Colors: Az illata nem tetszik, az izzadásgátló hatása pedig elmegy, de az az érzésem, hogy a másik egy kicsit jobban teljesített ezen a téren is. És az sem tűnt fel, hogy az Originalhoz képest kevésbé hagyna foltot a ruhákon.

Treacle Moon My Coconut Island Hab- és Tusfürdő: Imádom a kókusz illatot, ez pedig kifejezetten finom. Nem szárította a bőröm és habfürdőként is megállta a helyét, jól habzott, bár tudni kell, hogy habfürdőkkel soha nem spórolok, főleg akkor, ha ilyen nagy kiszerelésűek. 

Essence fedőlakk: Egy fedőlakk a sok közül, nem éreztem azt, hogy sokkal jobb vagy rosszabb  lenne az előző lakkjaimhoz képest. Annyi, hogy pazarlásnak tűnik ez a kiszerelés, mert az ecset nem is ér le az üveg aljáig.

Kate Moss Vintage: Imádtam ezt a parfümöt, ez volt a tökéletes illat, még ha nem is tartott ki egész nap. Nagyon bánom, hogy nem gyártják már, szóval most keresnem kell majd egy hasonló parfümöt, lehetőleg elérhető árkategóriában.
  
Miss Sporty Mini-Me Eye Liner: Ez is egy egynek jó termék csak, olyasmi, amit tizenpár évesen örömmel használtam volna, mert könnyen kezelhető és olcsó. Viszont most már valami minőségibb szemceruzára vágyom, amit nem kell pár óra múlva újraigazítani.

Swiss-O-Par Mézes Hajkúra: Vállig érő hajamra nagyjából három alkalomra volt elég és mindegyik alkalommal 5 percig hagytam fent. Barátomnál használtam, ahol borzasztóan szárítottak a samponok, ettől viszont  puha, kellemes tapintású lett a hajam, könnyű volt kifésülni és az illata is szuper. Tökéletes, biztos, újra fogom venni.

Swiss-O-Par Kasmír Hajkúra: Őt is ugyanúgy használtam, mint a mézes testvérét és a hatása is ugyanolyan volt. Viszont annak az illata teljesen levett a lábamról, szóval ha választanom kell, akkor kettejük közül egyértelműen a mézesre voksolok.

Neutrogena Ápoló Ajakír SPF4: Jól hidratál, de csak akkor, ha nem nagyon cserepes ajkakról van szó, azt ugyanis nem tudja rendbe rakni egymaga. Ahhoz képest, hogy Neutrogena és nem is a legolcsóbb, kicsit nagyobb wow hatást vártam. Nem hiszem, hogy újra fogom venni, hacsak nincs leárazva.

Labello Fruity Shine Strawberry Ajakápoló: Még él bennem azon idők emléke, amikor a Labello ajakápolók jók voltak. Jól hidratáltak és szép színük volt. Néha még kipróbálom az új generációt, de minden alkalommal csalódnom kell. Kicsit mintha szárítana is és a színe is ronda. Nem is tudtam teljesen elhasználni.

Balea Soft&Clear Anti Mitesszer Orrtapasz Szalicilsavval És Teafaolajjal: Minimálisat tudott csak kiszedni, pedig tényleg nagyon akartam, hogy működjön, előtte szándékosan sokáig nem is nyúltam az orromhoz, hogy lássam, mire is képes ez a tapasz. Hát nem sokra.

Rival de Loop Q10 Szemmaszk: Nagyon kellemes a használata, relaxációhoz ideális. Nagyjából negyedóráig hagytam fent, utána sokkal élettel telibbnek éreztem a szemem körüli bőrt. Biztos, újra fogom venni.

Rival de Loop Hydro Textil Mask: Jól hidratált, még másnap is érezhetően puhább volt az arcom, csak az a fránya illatanyag ne lenne benne... Sajnos helyenként ennek köszönhetően ki is pirosodtam tőle, de legalább nem gyulladtam be teljesen.

Balea Pórusfinomító Tisztító Maszk Fehér Agyaggal és Cinkkel: Teljesen felesleges volt a számomra. Nem vettem észre, hogy tisztább lenne az arcom vagy hogy bármi változás történt volna a pórusaimat illetően, ráadásul még szárított is.

Balea Bőrnyugtató Maszk Levendula Illattal: Ezt a maszkot kifejezetten azért vettem meg, mert megörültem annak, hogy illatanyagmentes. Ennek ellenére az arcom mégis piros lett tőle, ráadásul egy hétig viszketett az egész arcom és még az ekcémám is kijött, pedig korábban az arcomon soha nem jelent meg. Feltételezem, a levendula volt a ludas és ahogy utánaolvastam a legtöbb helyen azt tanácsolták, kerüljük kozmetikumokban, mert gyakorlatilag csak árt a bőrünknek. Tanulópénznek jó volt.

Tonymoly White Panda Magic: Tényleg világosabb lett az arcszínem, ami roppant szimpatikus a számomra - csak sajnos van benne illatanyag. De legalább olyan, amire úgy tűnik, nem érzékeny a bőröm. Már megrendeltem a teljes kiszerelést is, kíváncsi vagyok, hosszú távon mennyire válik be.

Lioele Waterdrop Sleeping Pack: Általában igyekszem kerülni a parfümöt, ha arcápolásról van szó, de mikor mintát kaptam belőle, gondoltam egye fene, kipróbálom. Szimpatikusnak hangzott, hogy vízcseppek válnak ki, de ezt sajnos nem tapasztaltam. Amúgy kellemes állagú, nagyon könnyű krém. 

Lioele Multi Seaweed Gel: Az illatanyag ellenére ez is kipróbáltam, de ez már nem jött be a bőrömnek. Felkenés után pár perccel már meggyulladt az arcom és hiába próbáltam lemosni, utána még elég sokáig égett a bőröm. 

Tonymoly Intense Care Dual Effect Sleeping Pack: Reggelre valamennyire érezhető volt a hidratáló hatása, de semmi eget rengető, ráadásul az összetevői sem a legjobbak. Felejthető.

Skinfood Premium Lettuce & Cucumber Watery Emulsion: Nagyon kellemes a használata, könnyű állagú. Csak lassan szívódott be és hagyott maga után egy ragacsos réteget, így inkább estére használnám, ha esetleg beruháznék a teljes kiszerelésre.

Próbáltátok már valamelyik terméket? Nektek hogy váltak be? :)

You Might Also Like

0 megjegyzés