Júliusi kedvencek

augusztus 03, 2015

Eljött az idő az első havi kedvencekről szóló posztnak. Azt hiszem az a legjobb, ha előre szólok, hogy nálam egyáltalán nem a kozmetikumok fognak dominálni, de persze előfordulhat, hogy olykor-olykor becsúszik majd néhány. A havi kedvenceim bárhonnan érkezhetnek. Lehet az egy ruhadarab, könyv, film, sorozat, játék, idézet, fénykép, blog, étel, üzlet… gyakorlatilag bármi, amiért az adott hónapban lelkesedtem.

Eddig csak magassarkú szandáljaim, illetve zárt cipőim voltak, szóval már nagyon szerettem volna egy lapos, kényelmes szandált vagy topánkát, amivel nap mint nap rohangálhatok a városban. Végül a kedvenc cipőboltomban, a CCC-ben sikerült fellelnem ezt a fekete-fehér bőrszandált, ami ráadásul le is volt árazva, így mindössze 6250 Ft-ba került az eredeti 12500 helyett. Elképesztően kényelmes és bár nem olyan, mint amilyet eredetileg terveztem (az teljesen fehér lett volna), így is tetszik és örülök, hogy megvettem. Csak abban reménykedem, hogy tovább fogja bírni, mint a nyári cipőim többsége.

A másik kedvenc ruhadarabom egy sima fehér top volt, ami bármilyen furcsán is hangzik, eddig hiányzott a szekrényemből. Nem is tudom… valahogy soha nem találtam megfelelőt vagy csak egyszerűen jobban vonzottak az egyedibb darabok. Mostanra viszont már tényleg zavaróvá vált a hiánya, úgyhogy ebben a hónapban minden üzletben végignéztem a kínálatot. Bár most sem találtam meg a tökéleteset, legalább édesanyám gardróbjában rábukkantam egyre, amit ő amúgy is selejtezésre szánt. Rengeteget hordtam, gyakorlatilag amint visszajött mosásból, újra elővettem. Azt viszont nem tudom megmondani, hogy milyen márka, mert a címke már ki lett vágva belőle.

Ezt a kis naplót az AliExpressről rendeltem 4.49$-ért, de azóta már van hozzá 1.35$-os szállítási költség is. Igaz, hogy nem év közepén szokás elkezdeni írni az efféle határidőnaplókat, de szerencsére ezek a füzetek dátum nélkül jönnek, így gyakorlatilag az év bármely hónapjában hozzá lehet fogni. Ami magába foglalja a hátrányát is, ugyanis nekünk kell kitölteni a teljes füzetben a hónapokat és napokat. Akinek viszont kellő türelme van hozzá, annak csak ajánlani tudom. Nagyon aranyos nemcsak a borítója, de a lapok díszítése is, a bónusz lapok meg különösen tetszenek, ahol hosszasabban írhatunk egy utazásról, emlékről, könyvről, filmről vagy receptről.

Valamikor még a hónap elején jutott a fülembe, hogy a Moly mintájára elkészült egy filmes oldal is, a Snitt. Az igazat megvallva amióta felregisztráltam Molyra (ami már 5 éve volt!), azon gondolkodtam, hogy milyen jó lenne egy ugyanilyen honlap csak filmekkel. Nos, úgy tűnik, igaz a mondás, miszerint türelem rózsát terem, mert lám itt van, és baromi jól sikerült! Az első napjaim azzal teltek, hogy bejelöltem a több száz eddig látott filmet, aztán a következő két napban pár tucat új film adatlapját is feltöltöttem. Nagyon örülnék, ha tényleg minél több aktív felhasználója lenne az oldalnak, szóval aki szereti a filmeket, regisztráljon fel, nagyon jó közösség. Aki pedig már megtette, nyugodtan linkelje be az adatlapját hozzászólásban, érdekel, hogy ti milyen filmeket szerettek. :)

Tudom, hogy gyerekként sokan rajongtak a Sailor Moonért, de nekem eddig teljesen kimaradt az életemből, amit most szorgosan pótlok! Még csak három évadig jutottam, de biztosan folytatni fogom, bár elképzelhető, hogy áttérek inkább az eredeti szinkronra, mert ez a magyar kínzóan rossz. És nem tudom, mennyire vagyok ezzel egyedül, de eddig Jupiter tündér a kedvencem.
Ebben a hónapban nem sikerült annyi filmet megnéznem, mint ahogy terveztem, de azok közül, amiket láttam, egyértelműen az Amerikai história X volt a legjobb. Edward Norton- mint mindig - zseniális, a vége pedig elég váratlan volt, szóval aki nyitott az olyan érzékeny témák iránt, mint a rasszizmus, annak csak ajánlani tudom.
Az e havi Naruto részek nagyon jól sikerültek, régóta vártam ezt a csatát, Gai sensei-t pedig egyébként is szeretem. Inspiráló, hogy a végtelenségig kitartó, és ha nem is tehetséges, kitartó munkával a zseniket is képes lekörözni. A külseje miatt senki nem gondolná, hogy valóban milyen erős is, ezenfelül baromi vicces, főleg a tanítványával, Rock Lee-vel együtt. :D 

Talán egy/másfél éve kezdtem el The Cure-t és vele párhuzamosan The Smiths-t hallgatni. Ez idő alatt csak az ismertebb számaik voltak meg és ez idáig nem is fektettem bele energiát, hogy jobban utánanézzek, milyen dalaik voltak ezenfelül. The Cure a Disintegration albumukkal teljesen a szívembe lopták magukat, képtelen voltam megunni. Mindegyik szám tetszett a lemezről, különösen a Lullaby, amit a környezetemben levők szerintem a végére már teljesen megutáltak. The Smiths lemezeibe még nem ástam bele magamat mélyebben, de ezt a válogatáslemezt is rongyosra hallgattam. Nagy kedvenceim a How Soon Is Now (igen, önkénytelenül előjönnek az emlékek a Bűbájos boszorkák korszakomból :D), Please, Please, Please, Let Me Get What I Want és a Heaven Knows I'm Miserable Now. 


Nektek mik voltak az e havi kedvenceitek? Találtatok, vettetek valami új dolgot, amiért nagyon lelkesedtetek? :)

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Üdv! Örülök, hogy még van olyan, aki nézi a Sailor Moon :) Megéri, én szerettem/szeretem. Gratulálok az bloghoz is.

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Az az igazság, hogy mostanában egyre jobban vonzódom a régi, nosztalgikusnak számító dolgok iránt, valahogy így jött képbe a Sailor Moon is. Meg aztán kíváncsi voltam, hogy mégis mi lehet ez a sorozat, aminek ekkora kultusza van/volt.
    És köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Újabb Snitt rajongó jelentkezik. ^^
    http://moly.hu/aikome

    VálaszTörlés